Systrar.

Har man syskon så vet man att de kan göra en sååååå jäkla irriterad att man bara vill skrika och slå något så fort de säger något eller gör något. Min ena syster är en expert på att göra så att jag blir arg. Men faktum är att jag ändå saknar henne när hon inte är här, för att hon och jag kan skratta sjukt mycket tillsammans. Min äldsta syster bor i Malmö och henne saknar jag också varje dag. Henne kan jag också bli lite smått irriterad på, men det är mest för att hon är så storasystrig. Hon frågar fortfarande om hon ska röra i pastan åt mig typ, även fast jag är snart 17 år. Men jag älskar er så mycket, utan er skulle jag inte vara någonting, jag delar saker med er, jag skrattar med & åt er ibland och det finns inte en dag utan att jag tänker på er. Ni är underbara!

Tack Josefine Ingvarsson för inspirationen. Man måste berätta att man älskar dom, även fast de redan vet om det.




Kommentarer
Postat av: Sassäh

Gillar din blogg! :)

Följ mig gärna via bloglovin, så kan du hålla dig uppdaterad hos mig?! Det skulle verkligen uppskappas! [a]

2011-01-18 @ 03:58:56
URL: http://nojjz.blogg.se/

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0