Fest, eller inte fest?

Pappa och jag var i Tomelilla idag och köpte skor, mina ser ut som snygga gubbskor, assnygga är dom, riktigt skinn och gick på 400 spänn, det var halva priset på dom :) Ni ska få bild, men inte nu ^^

Jag har hela dagen funderat på om jag skulle på fest eller inte, men nu blev det inte så. Jag känner mig inte så pigg på det pågrund av en del skäl.

Jag har precis ätit en underbar middag, snitzel, klyftpotatis och kall beasås, det är nämligen min onyttighetsdag! Ikväll ska jag äta underbara salt och vinäger chips <3

Ni får en bild på hellokitty för att hon gör mig glad, har varit ganska deppig idag.


Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0