Dag 4

Vet att jag har missat någon dag, men jag tar det i ordning ändå.
Sju rädslor/fobier:
1. Fjärilar är nog min största rädsla, speciellt nattfjärilar.
2. Mörker, vet inte hur jag ska klara att bo själv, men det löser väl dig :D
3. Trånga utrymmen, kollar jag på en film eller något där de går i en tunnel eller något sådant kan jag få klaustrofobi känsla och vara nära till ångest.
4. Att familj/släkt dör, det är hemskt att veta att det någon gång kommer hända och jag mår dåligt varje gång jag tänker på det eftersom jag vet hur smärtsamt det är.
5. Dockor, speciellt porslins eller gamla dockor , dom är så äckliga!
6. Spindlar, blö!
7. Clowner, en av de mest hemska saker jag vet. FY fan alltså!

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0