Dag 3

Åtta saker som irriterar mig:
1. När folk säger att saker är skitsnack när det egentligen inte är det, bara det att man är irriterad och ledsen och behöver få ur sig saker.
2. När människor lägger sig i, det värsta jag vet!
3. När människor inte planerar saker, utan bestämmer saker en halvtimme innan. Jag klarar mig när folk gör det, men jag tycker inte om det.
4. LÄXOR! Jag tycker att man ska hinna göra alla saker på lektionerna.
5. Finnar
6. När min hund krafsar på dörren på morgonen.
7. När människor inte kan vara seriösa när dom ska vara seriösa.
8. Folk som smaskar! MY GOD jag hade kunnat strypa dom lite smått.




Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0