Nörd?

Man vet att man är nörd när man spelat the sims 3 i tre timmar nu, helt sjukt. Tänker inte på tiden men jag känner att jag har ont i kroppen och ändå bryr jag mig inte , är inte det lite nördvarning ?
Nu när jag slutade med det kände jag också att jag är svinatrött :o

Imorgon blir det att börja plugga på läxa, yeeeey *hosthost*

och som vanligt är jag sen med saker och skjuter upp det, slutar alltid med att jag gör en läxa i panik dagen innan, bra? NEJ! Vet inte hur jag ska förändra det där , man borde ju tycka att det är skönt att bara göra den så är man ledig sen, men istället så bara lägge man massa läxa på sina axlar så att axlarna blir helt tunga -.-
Nu ska jag sova som en riktigt fet gris, natti´!

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0