Industrial

Jag är riktigt sugen på att göra en industrialpiercing, någon som har pengar till mig ? ^^


Idag var jag iallafall hemma från skolan. Har riktigt jäkla ont i magen och min hals och näsa har svikit mig igen, hoppas dock på att jag kan till skolan imorgon men det funkar inte om min kropp mår såhär illa!
Imorgon ska jag sitta i min ensamhet och käka kräftor och glo på film om inte min syrra kommer hem, mamma och pappa ska liksom på kräftskiva. Herregud, vi bara käkar kräftor hela tiden :O Men det är gott ^^


FETT HETT !

Kommentarer
Postat av: sandra

fin blogg :) allt bra??



Kram Sandra - Just Little Me

2010-09-05 @ 15:40:08
URL: http://justlittleme.webblogg.se/

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0