niceigt.

Vad bjuder denna tisdagen på ? Själv så funderar jag på om jag ska åka in till Tomelilla och sova i min farmors och farfars lägenhet, but i dont know :P Igår blev jag jätteröd på ryggen och lite överallt faktiskt men du börjar det gå över till brunt och jag känner mig så jäääkla brun. Visst ingen annan tycker säkert de men jag jämför liksom med mig själv och så här brun som jag är nu var jag i augusti förra sommaren, så jag kommer nog lyckas, yeeey :D Hah jag har ett litet hjärta på min bikini underdel, där i det hjärtat har jag blivit jätteröd så jag kommer väl få ett brunt hjärta där sen och vara vit runt om , men det är lite småsött^^

Nu ska jag snart käka jordgubbar.

Besos, Ciao

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0