Midsommar

Ja det var ju midsommar igår så glad midsommar i efterskott :D <3

Igår så åkte jag först till Emina för att vi skulle göra oss klara och sedan åkte vi till Brösarp till Madde. Jag hade supertrevligt ska jag säga ;) Roliga människor och mysigt eftersom att vi bara var några stycken. Kvällen började bra och slutade bra, nästan helt iallafall. Ikväll ska jag verkligen bara slappa, sen får jag se vad morgondagen bjuder på :D Jag är riktigt trött nu, har max sovit fem timmar inatt och det är inget bra för min lilla huvud, jag har försökt somna några gånger men jag orkar liksom inte vänta på att jag ska somna :P

Emina Kovac, love you darling! <3

jag suuuuger verkligen på att uppdatera min blogg :O

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0