Kiss

Okej , jag kan nog inte beskriva denna konserten så att den kommer till sin rätt men ni som inte var på Kisskonserten missade verkligen någonting, kvittar om ni tycker om dom eller inte. De bjöd riktigt mycket på sig själva och är ändå typ 60 år :O Effekterna var tuffa som fan och låtarna var helt underbara, speciellt i slutet då publiken också kom igång ordentligt. Jag tog över hundra bilder men kände ändå att det inte räckte haha. De gav publiken mycket skratt, speciellt när han snackade om en tjejs rumpa på svenska haha. Och han sa hela tiden Malmö på ett helt underbart sätt. Ja det jag vill få fram är att jag vill se dom igen, 394820 gånger om, jag är glad att jag fick denna chansen och tack för kvällen Elin och Kåge! <3

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0