Hihi

Jag försökte sola idag, men det gick lite sådär eftersom att det var så varmt så jag dog lite grann. Men jag åt iallafall ute och ska senare dra och bada med söta Emina ^^ Hon ska nog köpa jordgubbar till oss och sådant mysigt sen följer hon nog med mig hem och umgås med mig tills kvällen slutar :D Fredrik kanske umgås lite också , who knows ;D

Jag känner mig solbränd i ansiktet och det gör lite småont om jag ska vara ärlig :( Jag och mamma glodde på The ring igår, de andra glodde bara lite på den. Jag har sett den fyra gånger nu tror jag :P Sen började vi kolla på tvåan men pallade inte så vi gick och sov istället. Det var nice ^^

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0