Bio

Igår så blev det bio med Madde, vi glodde på street dance, ni vet första dansfilmen i 3D ;D . Det var riktigt bra faktiskt, handlade typ bara om dans som de flesta dansfilmer inte brukar göra. Klart lite kärlek också, men vad vore en film utan kärlek?
Idag vet jag inte vad dagen bjuder på. Jag sov till tolv och nu har jag glott hem till gården och sådant. Kanske blir att vara med Emina idag, vi får väl se :)
Förresten, efter bion igår åkte vi till Spjutstorp där också några andra höll till, mysigt värre. Jag kom hem vid halv tolv tror jag och sen satt jag uppe till ett i min ensamhet, var på lite dåligt humör på kvällen.

Nu ska jag göra någonting annat, haha.
PUSSPUSS

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0