Avslutning och lärarmiddag.

Ja först blev det ju avslutning i kyrkan , våra musiklärare sjöng och jag blev lite tårögd. Vi fick våra betyg och jag är nöjd, 235 poäng :) Efter det så blev det att åka till Tingvalla och käka tacos med lärarna, det var jättetrevligt. Vi dansade och lärarna gick också upp och dansade och det var verkligen skitkul! Vid kvart över tio sa jag hejdå till lärarna och jag började gråta lite, jobbigt att lämna många lärare faktiskt... Efter det åkte jag runt med Danny lite och sen skulle jag på fest men jag var inte så sugen, innan jag åkte dit vart jag jättetaggad men när jag väl kom dit var jag inte alls så jag åkte hem och gick och lade mig , fatta hur skönt det var! Idag har jag ingenting planerat men imorgon så kommer nog Elin och Kåge hit och kollar valpar och sen på kvällen kanske Madde och Eleonora kommer hit och käkar middag. Söndag blir det att se KIZZ!!!

Kommentarer
Postat av: Sakurasaku02

Very informative...God Bless

2011-05-01 @ 12:10:22
URL: http://sakurasaku02.blog16.com

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0