Kalender, yes sir

Jag skulle egentligen packa in julklappar nu, men vet ni vad? Det är för kallt i köket för att jag ska kunna sitta där och i storarummet får sakerna inte plats på bordet. Men nu tänkte jag göra en sak, någon kalendergrej typ. Berätta barndomsminnen eller något. Blir lite försent men skitsamma så dag 7:

Detta kommer jag inte ihåg själv men alla har berättat det för mig. Det var julafton och tomten sa till min kusin att han heter Oliver, ni vet dom där små grejerna som man kan äta, istället för att uttala hans namn rätt och eftersom att jag då inte kunde prata ordentligt så sa jag: Han heter inte Ovijej han hetej Ovijoj. Sjukt kul när man hör hur det lät , kanske inte så kul skrivet dock ^^

17 dagar kvar <3


Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0