Idag.

Jag råkade nyss ta bort inlägget som jag skrev precis så nu är jag väääääldigt arg! Lyckas alltid !

Iallafall. Idag har jag köpt lite saker som ska göra mig fin haha . Jag har köpt ansiktsmasker, blekningsmedel till att göra slingor i håret och hårspray i en liten tub som jag kan ta med mig till Stockholm. Jag är faktiskt väldigt nervös för att jag tänker alltid på att tåget kommer att spåra ut, jag kommer försent till tåget eller att jag har hamnat på fel tåg, det hade ju varit hemskt, kan gissa på att jag är lite paranoid :P

Idag ska iallafall jag, mamma och pappa till Paul och Mia, det ska bli jättetrevligt men jag har problem med att hitta vad jag ska ha på mig men det fixar sig väl snart.

Imorgon ska våra snygga sommargrannar till oss på kräftskiva, ska bli riktigt trevligt plus att jag verkligen ÄLSKAR kräftor, hade kunnat äta ett helt paket själv!






Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0