allt möjligt

Jag håller verkligen tummarna för min moster nu !


Idag kom jag försent ungefär tre minuter för att jag gick lite halft vilse, haha skämmigt, men men de sa att de har förståelse för det nu i början så. På tal om annat så vill jag ha ett jobb som jag kan ha ibland under helgerna så att jag får in lite pengar, men det verkar inte som om det kommer hända för jag får inte tummen ur röven och gör något åt det.  På tal om annat har jag inte tagit egofoton på länge, that's wierd. Jag vill liksom ändra min header, men det kommer väl inte att hända än på ett tag. Idag var det riktigt trevligt i skolan faktiskt, börjar vänja mig nu :) På tal om annat glömde jag att Evelina i min klass lånade min halsduk idag, så nu saknar jag den hihi ^^

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0