Försov mig

Det var det som hände i morse. Mamma väckte mig vid tjugo över sju typ så hon fick köra mig till skolan ^^ Har varit trött hela dagen, stressad och allt möjligt. Mitt huvud klarar snart inte av mer, är så psykiskt trött och det påverkar ju mig fysiskt också.  Det regnar idag, det gör det ju ännu bättre , eller?

Imorgon så ska jag åka in till Ystad till Elins skola och hälsa på lite grann. Jag har beställt två jackor från hm nu för jag kunde inte bestämma mig för vilken jag ville ha så jag testar båda, sedan så har jag beställt en byxdress och ett par höga shorts också, hoppas det blir nice :D Nu ska jag vandra in på bilddagboken, tjohej!

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0