Suspicious minds.

Haha, kom inte på ngn annan rubrik.
Idag mår jag faktiskt toppen :D Det är härligt att må bra :D Igår så såg jag Flickan som lekte med elden, verkligen en sevärd film. Jag skulle inte tveka om jag varit ni, köp biljett direkt för tusan! Jag brukar absolut inte gilla svenska filmer men den här var toppen, så då borde ju alla andra tycka om den också ;)
Efter bion så åkte jag till Julia och sov där, det blev bara några timmar att umgås med henne men det var ändå trevligt.
Och på tal om något helt annat, så älskar jag Bertils i Tomelilla. De har de bästa stripsen som finns! <3
Idag så var jag och pappa och lämnade mamma i Hammenhög för hon skulle sen åka till Bohuslän och träffa några i min släkt.  Jag saknar dig redan mamma, jag älskar dig mer än du anar<3.
När jag kom hem kollade jag Idol, Hem till gården och sedan trueblood.
Snart ska jag nog glo på Andra avenyn. Jag är TV nörd xD
Ikväll skulle jag egentligen till Tingvalla, men jag ångrade mig, är inte alls sugen på det faktiskt.
Blir nog nästa gång istället. Iallafall så ska jag åka till Lisset istället och sova där. Bästis Älin ska också dit, fy farao vad jag saknat henne, har inte träffat henne på typ en månad :O
Lisset har jag inte heller träffat på evigheter. Miss u girls, men det ska vi ta igen ikväll <3
Så, nu har jag skrivit alldeles för mycket, haha.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: mams

Jag anar visst för jag känner detsamma! Puss

2009-09-28 @ 09:01:01

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0