sry guys <3

Förlåt att jag inte skrev igår, men jag följde med Lisa direkt efter skolan. Vi typ fixade till hennes fest, satte ihop bord och satte in datorn i uterummet så vi skulle få musik och sådant.
Vi badade bubbelbad innan också, det var mysigt :D Folken kom vid sju-halv åtta.
Det var faktiskt riktigt trevligt :)
Dock slutade ju inte kvällen så bra för vissa, men det fixar sig alltid ;) Min kväll. Ja, den var härlig. Tack för kvällen pojkar och flickor <3
Jag och Lisa vaknade tidigt -.- Lite drygt men skitsamma :D
Jag åkte hem vid ett och lånade två filmer till mig för jag ska nämligen vara ensam hemma ikv. :P Jag gillar faktiskt att vara ensam hemma.
Nu ska jag dra iallafall.
Pusspuss




Jag älskar oss <3

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0