Slutkörd.

Jag är dödstrött efter en hel dag idag med bara musik. 50-tal dessutom ;)
Jag var riktigt läcker (elr frän, välj själv) i min illgröna klänning, röda läppstift och strumpor helt uppdragna ;)
Alla kollade konstigt på oss musikare för att vi var utklädda.
Dock var Borg snyggast för han var utklädd till tjej, riktigt smex. Hahah , han vann också bästa pris för sån där utklädnad ;D
Vi var åtta grupper och jag tyckte att alla gjorde bra ifrån sig :)
Men håll utkik i Ystad Allehanda imorgon, jag kommer nog vara med där i min fina klänning :)

Mina kompisar har tagit bilder men de får komma en annan dag, när jag har fått dom :D

Pusspåkind:D <3

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0