Sjukling:(

Min kropp mår helt konstig, kallsvettas och sådant, så därför fick jag stanna hemma idag :/ Saknar redan dom i skolan ju, lite jobbigt att vara utan dom.
Fast skönt att vara hemma från skolan , förutom det att jag absolut inte har något att göra, jag längtar verkligen tills hem till gården börjar kvart i tolv eller när det är :)
Idag kommer min syrra hem och imorgon blir det att åka på födelsedagskalas för min kära farmor.
Det blir väl ett stort partiii ;D
På söndag så blir det nog att bara ta det lugnt, tror jag iallafall.

Två bilder från gårdagen.
Jag i min snygga klänning ;)



Och mina sötnosar. Synd att man inte ser kläderna. Theresia var typ helt prickig och Amanda var smex i sitt röda och Emelie blev inte så mkt 50-tal, så antagligen var hon nog snyggast av oss alla ;)



Pusspuss på er, vi hörs.

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0