Mobiltelefoner.

Ja , jag letar efter ny mobiltelefon eftersom att vi ska skicka tillbaka min och försöka få pengarna tillbaka, den är asdålig och jag pallar verkligen inte med den.
Blir nog en LG med tangentbord.
Ska skicka in min mobil imorgon iallafall, så nu ett tag kommer jag få gå runt med sådan äcklig gammal mobil... Blööö säger jag bara xD
Men det jag inte förstår är att de gör alla med pekskärmar, fattar inte det riktigt.
Jag tycker det är jobbigt och klarar inte av det.
Lite klarar jag väl av men inte om man måste skriva på själva skärmen, sånt är så jävla hopplöst xD
Om de hade gjort dom utan pekskärmar så hade jag tagit en annan som är snyggare, men men , man ska ju inte ha ngn man inte tycker om , eller hur ? :)

Nu ska jag inte skriva mer.

Pusspuss på kinden :)

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0