mhm.

Ganska deppig dag idag.
Eller ja , mysig också såklart, har varit på Bo Ohlsson och sådant. Men då slog det mig, jag är inte alls nöjd med några kläder jag har. De passar inte min kroppsform och är allmänt tråkiga.
Dock känns det som om inget passar min kroppsform, mina jävla kvinnohöfter som man kallar det är ivägen, det gillas inte, min mamma älskar det och blir typ avundsjuk på mig, hon hade gärna fått dom xD
Men men. Man får väl gilla läget, jag tänker inte förändra mig, för någon dag kommer jag väl bli nöjd med hur jag ser ut :)

Tänkte visa lite kläder som jag vill ha i höst, vissa av dom kommer handlas i Götet :D Ska upp där på höstlovet nämligen.
Ja, här kommer lite kläder:














Allt detta kommer från H&M.
Vill ha mycket från Gina Tricot också men man kunde inte kopiera där och jag pallade verkligen inte att printa.

Ne, nu ska jag fortsätta kolla kläder, inte så bra egentligen, för jag vill bara ha allting.
GE MEJ PENGAR ! ^^



Pusspuss

Kommentarer
Postat av: mams

Du är såååå fin!!!!Mamma vet bäst..puss

2009-09-14 @ 08:05:56
URL: http://jennejenne.blogg.se/

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0