Män som hatar kvinnor.

Igår kväll var ganska mysig faktiskt. Jag kollade män som hatar kvinnor, den är riktigt värd att se! Jag brukar absolut inte tycka om svenska filmer men den här var nog en av de bästa filmerna jag sett faktiskt. Efter det kollade jag lite Freaky Friday som gick på Tv4 och sedan så kollade jag Benjamin Button, fy satan vad jag gillade den filmen ^^
Mamma och pappa kom hem vid halv tre eftersom att de gick hem från Spjutstorp, de såg liksom inte vägen när de cyklade, jag somnade vid halv fyra och vaknade halv tio -.- Sovit 6 timmar, det är väl härligt... Not -.-

Ne, nu ska jag fortsätta kolla män som hatar kvinnor igen med mamma och pappa, jag ska också kolla när jag har tid för att kolla den andra delen av filmen, den går ju faktiskt på bio just nu :)

Pusspuss :D

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag såg också den filmen igår (: Fast måste nämnas att boken, om omöjligt, är ännu bättre :D

2009-09-20 @ 12:43:30
URL: http://niijnaa.blogg.se/
Postat av: mams

Måste tillägga att vi såg inte vägen för att det inte var någon måne upp..det var alltså kolsvart...puss

2009-09-21 @ 08:16:25

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0