Lisset&Julafton.

Igår så åkte jag hem till Lisset och var där med Älin. Vi hade underbart kul och skrattade som galningar. Vi skulle göra en kladdkaka, den blev dock inte så lyckad, för vi hade ingen kakao och degen ville inte bli stel i ugnen :S Men men , vi åt lite av den ändå men sedan var jag nära att spy :) När vi hade gjort den iaf så gjorde vi oss iordning och tog lite egopics och sådant trevligt ^^ När vi inte pallade det mer så kollade vi skräckfilm, dock en väldigt dålig B-film, men skit i det xD
Jag och Älin somnade iallafall, men sedan gick vi till sängen och lade oss allihopa och somnade snabbt. Tycker dock synd om Älin som låg och hostade hela natten :(
Krya på dej snäckan <3

Idag så har jag inte gjort så mycket. Pappa lagade en god middag till oss och lite sådant trevligt. Nu har jag precis suttit och sjungit massa jul låtar. För första gången detta året, så fick jag en riktig härlig julkänsla <3
Vår jul blev inte så bra förra året, men detta året så ska den bli toppen, det ska jag se till.
Väntan på julen är nog det bästa som finns, och jag undrar vem det blir i vår klass som blir lucia ;)

Menmen, nu ska jag gå ner och göra min papi sällskap.

Pusspuss, här kommer en liten bild på mej med förlängt hår ;)


Kommentarer
Postat av: allis

ska bara testa en sak

2009-09-26 @ 23:05:48

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0