inställd ;D

Min sista lektion idag, alltså Elevens val, var inställd ;D
Slö dag faktiskt, även fast jag tyckte det var jobbigt.
Sov nästan på SO lektionen , var riktigt trött.
Detta börjar ta kol på mig faktiskt, men men , jag får väl klara mig antar jag. Ska försöka hitta prao plats också till vecka 43 -.-
Nu sitter jag här och försöker göra läxan.
Är klar med engelskläxan men biologin tar död på mig. Typ 6 sidor eller någonting och jag ska kunna allting, ska försöka klara det. Håller på och skriva sådana små meningar så det blir lättare för mig att få in det i huvudet.
Nej , nu ska jag göra någonting annat än att sitta här och skriva.


Fredag blir det nog att åka till syster Elin och sova över <3

pusspusshej.

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0