HärmaMemelie japp :D

Jag tänkte faktiskt också köra på det där 10 sanningar om mig själv nu ;D


1. Jag är riktigt rädd för fjärilar, speciellt nattfjärilar faktiskt. De är så läskiga när de flyger omkring där med sina små kroppar, mamma får alltid ta bort dom eller döda dom till mej :)

2. Jag verkligen HATAR att man har foundation på läpparna eller gummiband på byxorna.
Om byxorna är jättebreda längst nere så är det väl okej, men liksom inte 6 stycken :O o dessutom när man har det på leggings, vad fan är det för skit :O

3. Jag älskar att kolla på family guy, de är helt störda!

4. Faktum är att jag faktiskt hellre är med min familj och har mysig kväll med god mat än vara på fest eller vara med kompisar.

5. Jag har varit skoltrött enda sen i 6:an ungefär, skolan är typ en av de värsta sakerna jag vet.

6. Vatten är min kärlek, jag dricker nästan alltid vatten, när jag inte dricker coca ;D

7.  Jag älskar klackskor, speciellt mina leopard <3

8. Jag är bara nöjd med några av mina kläder, jag vet inte alls vad jag har för stil eller vad jag gillar längre, lite jobbigt, men jag klarar mig.

9. Jag klarar av att gå utan foundation till skolan :O GRATTIS TILL MEJ!
Har gått utan det i tre dagar nu och jag älskar att bara komma hem och sätta sig vid tv:n och slippa ta bort sminket.

10. Det som jag tycker om mest med mig själv är min ögonfärg :D



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! :D

Kommentarer
Postat av: mams

naw....

2009-09-03 @ 17:57:19

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0