göteborgare <3

Om ungefär 1½ timme så börjar Idol, lilla jag längtar :D
Men bara för att vänta på att det ska börja tänkte jag kolla på älskade Andra Avenyn.
Kolla lite Riverside tänke jag också göra, Riverside suger dock, men bara för att det är så töntigt måste jag kolla, jag vet , jag är lite konstig, men ni gillare ;)
Jag önskar jag hade varit riktig göteborgare, snacka göteborgska, det är det finaste jag vet ^^
Men men , atm får jag låtsas lite :D Jag kan ju faktiskt snacka så om jag vill, men det är nog lite töntigt att gå runt och låtsas.
Så det får väl bli min skånska/göteborska så länge som alla tror är typ småländska eller vad man säger.
Dock har jag stött på några som tror jag kommer från Stockholm, det är helt sjukt xD
Dessutom försöker folk härma min dialekt, lycka till säger jag bara. Inte ens jag kan härma den. Eller något. HAHAHA, men typ så är det faktiskt.
Ne, nu ska jag dra.

Pusspuss


Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0