GAH!

Ska egentligen göra So läxa som vi har till imorgon men jag klarar inte av det mer!
ORKAR INTE ORKAR INTE ORKAR INTE!

Är för trött i huvudet och har alldeles för mkt där uppe.
Hoppas Julia hade en underbar dag idag.
Hon blev mjölad av mig, Lisa och Amanda, det var riktigt kul! Det såg ut som om hon hade blivit 80 år istället för än 15 ;) Alldeles gråhårig var hon :D Dock fick jag lite på mig också och på min mobil, men det gör ingenting , jag klarar mig.
Om ungefär 1½ timme ska jag kolla Idol. I love it <3
Jag skiter i läxan nu, så får det gå åt helvete om det vill. Jag vet att man ska försöka vara positiv, det får jag alltid höra av min älskade mamma, men det kan jag inte. Jag ser inget positivt med skolan tyvärr. Bara att få träffa mina älskade vänner. Men inget annat.
Jag och några av mina girls var hos rektorn idag och klaga. Vi behöver inte ta upp vad vi klagade om, men det gick bra iallafall.
Ne, nu räcker detta för mig, jag är alldeles trött i ögonen , orkar knappt kolla.

Puss&Kram mina vänner.<3

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0