Fantasmas

Vi hade precis en diskussion på vår spanska om spöken.
Marcelo säger att alla får tycka som de vill när det gäller spöken.
Jag tror på spöken, dock tror ju inte alla på det men man får väl respektera det.
Men själv har jag och min släkt varit med om en del så jag tror defintivt på det. Jag blir lite känslig när man snackar om sådant eftersom att min kusin Fredrik dog för en del år sedan och han var verligen en förebild för mig. Det har hänt mycket sedan han dog så därför blir jag lite ledsen. Men jag blir glad samtidigt, för det är ju härligt att han fortfarande vill visa sig.
Jag föredrar faktiskt att skriva andar, men Fantasmas betyder spöken så jag fick ju skriva spöken då ;)
Men annars säger jag typ alltid andar.

Men nu ska jag dra, pusspuss.

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0