En sjuklig dag.

Min hals är förjävlig!
Fick stanna hemma idag för jag känner mig fortfarande inte riktigt kry. Kändes bättre igår men nu har hostan kommit tillbaka, jag har inte sovit så bra så jag är sjukt trött, jag kunde inte somna om för att jag var hungrig och blablabla, äckelkropp xD!

Jag har iallafall böcker hemma som jag kan plugga lite i och sedan har jag boken En liten kärlekssång att läsa klart också, vi ska redovisa den på svenskan om någon vecka, och jag har bara typ 100 sidor kvar som antagligen kommer läsas ut idag ^^ Jag älskar att läsa, det är min favorit sysselsättning när det är kallt ute och sådant här mysigt höstväder! I love it <3
Läsa och kolla på film, det är det bästa med hösten :D
Dock måste jag inhandla mig några nya filmer, vi har bara gamla tråkiga.
Nu fick jag en ide. Ska nog kolla på en film från när jag var liten idag. Gu vad jag var söt!^^
Eller så kollar jag Ariel. Jag vet att jag är töntig, men disneyfilmer är det bästa jag vet!
Oj, vad mkt det blev skrivet nu.
Skriver mer sedan, jag har ju all tid i världen:D

Pusspuss

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0