Det har varit helt okej.

Ja faktiskt så har de det.
Vi har inte haft det så jättejobbigt idag eftersom att vi slutade typ klockan två idag. Det var lax till lunch och fy för vad det var gott! RIKTIGT GOTT! :D
Nu har jag igen... kollat hem till gården :D Hahaha , jag klarar inte av att sluta kolla det programmet alltså.
Jag har ätit vårrullar idag igen också , jag blir aldrig trött på det faktiskt :)
På fredag så kommer min syrra hem från Göteborg så vi kan käka kräftor och sådant trevligt.
Min farmor fyller år idag förresten . 75 år faktiskt.
GRATTIS! Jag älskar dig farmor <3

Nej, nu håller jag på och kollar simpsons så jag får skriva senare :D
Pusspuss ;)

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0