ännu en jävla skoldag!

Ja , jag vet att man ska tänka positivt och allt det dära, men nu orkar jag fan inte mer. Var nära på att åka hem idag, det enda som gjorde att jag inte åkte hem var för att jag skulle med Emelie efter skolan.
När jag kom hem till Emelie så käkade vi vårrullar, vi båda två är störtförälskade i det :D
Nu är jag hemma och jag har precis kollat älskade hem till gården . JAG ÄLSKAR DET!
Allt mina andra kompisar hatar det typ eller vet inte vad det är, men jag lovar att om man har kollat det ngn gång så är man fast!
Andra avenyn börjar den 8:e, det längtar jag som fan till för den delen!
Andra avenyn och Hem till gården i mitt <3 förevigt och lite till ;)
Hahahahahah nej nu är jag lite töntig :)
Emelie har fixat min blogg iallafall, det tackar jag för, den blev fin, men jag kommer nog vilja fixa den snart igen ;D
Hon ska få en länk av mig när jag har skrivit klart här :)
Pusshej, jag skriver nog godnatt när jag ska gå och sova, men inte säkert ^^

Kommentarer
Postat av: mams

Kämpa på hjärtat!!

2009-09-02 @ 19:04:14

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0