Allt möjligt.

sry för att jag inte skrev ngnting igår, men jag var faktiskt i Ystad och hade trevligt. Tog hål i örat gjorde jag med, men det får ni se en annan gång :)
Sitter och skriver om Götet på spanskan nu och det går väl bra i guess.
Har inte så mycket än, men det kommer såklart :D
Idag så ska jag inte vara här så länge, eftersom ensemblen är inställd. Det är lite synd, för det är ju musik, och det är det jag längtar efter hela dagarna långa.
Men men . Så nu slutar vi fem i två och där går en buss till mig kvart i två. Det är lite jobbigt, men jaja, jag får väl hantera det som en människa ;D

Idag är det Julias dag, för hon fyller femton år :D
Grattis kvinna, I love u <3


Ne, nu ska jag nog inte skriva mer nu, för då blir lilla Marcelelo sur :D

Pusspuss, höres ikv förhoppningsvis :D <3

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0