Dagarna ;D

Lördag: Åkte på fest hos Amanda, hade riktigt trevligt, tack för kvällen allihopa, ni är verkligen dom bästa <3
Alla somnade typ vid halv fem tiden någonting.

Söndag: Vaknade halv sju 2 timmar woho :D Tur att jag somnade en timme till sedan iallafall -.- Åkte till Tomelilla med Carina, Lasse, Pernilla och Elin. Käkade pizza där. Fick skjuts hem sen låg vi hemma och dryga, jag och Älin alltså. Hon sov hos mig.

Måndag: Vaknade vid halv ett. Åkte till tandläkaren klockan två. Var nära på och få tandställning men de sa att vi skulle skita i det, PUUH! Det är jättefint och så tycker jag men kan nog tänka att det inte är mysigt att gå runt med stål i munnen hela tiden.
Jag och Älin åkte hem till henne så vi var där typ halv sju på kvällen, för jag ville sova där :)
Vi somnade vid halv tre.

Tisdag: Åkte hem så jag var hemma typ kvart i fyra. Åkte till Shamn med mammi och träffade moster och morfar, verkligen underbar släkt jag har <3
Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ha med mig till Bohuslän.

Dessutom fixade Kåge spotify till mej, THANKS! <3

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0