plugga plugga plugga

PALLA PLUGGA! Jag är inte på topp idag med mitt humör kan jag säga. Dessutom så orkar jag verkligen inte plugga. Har ett kemiprov imorgon och jag siktar på att bara få godkänt helt seriöst, jag orkar inte hålla på och plugga just nu för jag är jättetrött och vi har haft så många prov så nu får det vara nog tycker jag. Hoppas jag klarar av att plugga på det sista på fysiken imorgon för det har vi prov på på fredag.

Dricker coca just nu som inte alls är nyttigt men palla bry sig. Är väldigt chipssugen också för den delen men vi har inga chips :( Jag mådde väldigt illa precis och tog lite samarin men nu är det lite bättre. Jag förstår inte, jag har varit jättetrött många dagar nu, känner mig helt utbränd eller någonting.

Men jag orkar inte skriva mer nu, men snälla var lite roliga och skriv kommentarer om ni glor på min blogg, Ällz like kommentarer.

Kommentarer
Postat av: mams

Du får sova hela helgen!!!Puss

2009-05-13 @ 22:50:08

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0