Matte

Och jag gör ingenting. Vi har en vikarie som är sjukt läskig, han snackar typ ingenting och när man säger någonting så svarar han bara kort liksom. Vi har inget att göra så vi skulle sitta vid datorn vid burkar.nu men jag menar, där är bara massor av barn saker typ 2+3, jag menar hur kul är det?

Idag ska mamma komma och hämta mej klockan två vid skolan så efter det ska jag hem och packa för det bär av till Stolckholm i morgon! Det ska bli kul för min kära Älin ska med och vi ska röja staaan!

Förresten, vi har fått valpar där hemma också, fyra stycken och de är så söta och luktar gott! Valpar luktar bara som valpar kan göra, ni förstår nog inte hur gott det luktar!

Dessutom har jag glömt skriva att jag var på tingvalla i lördags, det var urkul! Tack för kvällen girls<3.

Har också glömt skriva om min kära kusin, förlåt för det min älskade kusin Fredrik. Hoppas du har det bra där du är. Jag saknar dig så mycket , det går nästan inte att förklara!

Dessutom, grattis i efterskott kusin Oliver och tack för det lilla släktkalaset :D

Pusshej!

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0