fullt upp

Massa marknader och sådant så jag har verkligen inte haft tid å skriva. Jag var med Maddefru i måndags och det var trevligt trevligt :) I tisdags så var jag med Memelie på marknaden och igår så åkte vi och badade. Idag så var jag med henne och Nina på Tomelillamarknad. Sen imorgon så drar jag till Sjöbomarknad :)
Jag har haft sjukt trevligt. Sen får man ju trösta Emeliebby på köpet men det gör absolut ingenting, jag gillar att trösta <3
Nu idag så känner jag mig fin och faktiskt lite brunare :D kanske inte på benen, för de vill inte bli bruna! Men mina armar är vackra och ovanför brösten och på ryggen :D Jag gillar det, för en gångs skull :)
Efter Sjöbomarknad så drar jag och min kära syster Fanny till biografen i Tomelilla för att kolla ÄLSKADE Harry Potter. Jag vet, jag är nörd, men jag kan inte hjälpa det ^^ Harry Potter är nog en av de bästa sakerna jag vet, finns nästan inget bättre <3
Nu är jag snart själv hemma för mina föräldrar ska på poolpartiii och min syster ska till Sjöbo ikv :)
Jag får väl hitta på något, ta egobilder, kolla film och lite sådant smått och gott :)
Nu pallar jag fantimej inte skriva mer (a)
Kysshaj!

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0