tjoho fuckfaces ;)

dock skoj, jag menar, de som läser min blogg, är snygga ;) jag vet det vara, its a feeling :)
jag och julia vaknade väl vid halv tolv-tolv någonting idag, sen käkade vi vid hamnen i simrishamn vid två tiden, thaimat, mums! Det var vår frukost också för den delen :) Efter det så tog jag tåget hem och nu sitter jag här och skriver :) Jag mår faktiskt lite illa nu, är trött och lite yr, men det går nog över om jag dricker mycket vatten :) Jag har kommit på att jag älskar vatten , jag lever nästan på vatten fan :P Alltså alltid när vi käkar middag, frukost, vad som helst så blir det oftast vatten för mig, ibland blir det coca men jag är mest sugen på vatten faktiskt. Bubbelvatten är så jääääkla gott!
Jag och min syster ska snart dra till badet, eller kanske inte snart, men när hon kommer hem från jobbet så ska vi det :)
Blir väl inte en lång badstund, men det är alltid skönt att svalka sig lite ^^
Mamma och pappa ska på motorcykel träff, eller pappa är redan där men mamma ska köra dit med bil snart.
Nära Kristianstad har jag för mig att det var. :)
Så när jag och min kära syster har badat klart så blir det väl att typ glo film eller sitta vid datorn eller någonting sådant ^^
Frida tidningen blir nog också färdigläst idag ;D
Aja, jag ska väl inte skriva mer nu, får då kanske ni inte orkar läsa, det vill jag ju att ni ska göra :)
Skriver ikväll antagligen, ska väl försöka fixa mer på bloggen också.
Pusshej leverpastej

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0