Så in i ******* uttråkad!

 

Höger- eller vänsterhänt: Vänsterhänt , tro det eller ej ;)
Humör just nu: uttråkad, och lite ledsen.
Favoritgodis: surt och salt in my <3
Är det nåt du absolut inte äter: curry, potatisbullar och blodkorv
Kläder just nu:  mjukisbrallor, nytt linne från gina och en kofta
Musik just nu: filmmusik, eftersom att jag har tvn igång och där går en film
Vad sa du senast: jag pratade nog med mig själv och sa: sooo bored
Sommarplaner: Sommarjobb förhoppningsvis, kanske ska planera in det?
Saft eller alkohol: blandning? Nä, men cider och typ dooleys kan vara gott med måtta, annars så dricker jag hellre flädersaft :)
Hur många kuddar sover du med: 2 :)
Favoritväder: snö med skinande sol <3
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: något att ta mig hem med, ett fiskespö och vatten, massor med vatten
Spelar du nåt instrument: hmm, kan en del på piano och några ackord på gitarr och lite på bas, men inte så asbra precis
Morgon- eller nattmänniska: blandad kompott :)
Sparare eller slösare: jag är ganska duktig på att spara tycker jag, men slösar gör jag ju då och då
Bästa film: Jag måste säga Harry Potter, de är så jävla härligt gjorda!
Tror du på mirakel: Nja, ibland kanske
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja, det tror jag väl.. eller?
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, den kan bara vara jävligt dryg ibland :) Men kärleken till familjen är definitivt inget misstag
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 stycken, men blir det fler så högst fyra!
Bio eller promenad: Bio :)
Snarkar du? Aa, det gör jag då och då :)
Stjärntecken? vädur :)
Rädd för insekter? sjukt mkt ja! speciellt fjärilar! de är väl insekter?
Äckligaste insekten: fjärilar
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? att göra så att mina alla i min omgivning var friska hela tiden :)
Vad vill du jobba som? kurator :D
Chips, morötter eller godis? Chips!
Pizza eller hamburgare? Hamburgare tror jag
Skriver du dagbok? nae, bara ibland när jag känner att jag behöver skriva av mig.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Definitivt! Tatuering direkt när jag blir arton, eftersom att jag redan vet en tatuering som jag vill ha och piercing, japp, i läppen helst!
Stökigt eller välstädat? Jag gillar när det är städat, men är duktig på att göra det stökigt :P
Gungar du på stolen? ja, om det är en stol man kan gunga på.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Hade varit ballt, men skulle aldrig våga :P
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster :P
Är du rädd för blod? njae, inte så tror jag
Brukar du sola? inte lönt, slutar bara med att jag är röd :) jag är blekfisen Allis :D
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten och sväljer imellan medan jag håller huvudet uppåt
Kaffe, te eller inget? Både och :D
Har du en besatthet? Hmm, ingen aning :P

 



Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0