Saknar lilla mami.

Mamma är i Bohuslän nu, hon har varit på sin morbrors begravning :( Hon åkte igår och ska komma hem i morgon , men jag saknar henne oehört ändå, herregud, hur ska det fungera när jag flyttar hemifrån :O


Idag har jag varit skittrött iallafall, och lite lagom irriterad, jag vet egentligen inte varför. Hade ett historiaprov som gick helt okej, landar nog på VG iallafall, och jag tänker inte sätta mer press på mig än så.

Idag så blir det myskväll hemma med pappa. Vi ska äuda god maudimaudi och sedan glo på så ska det låta, Brolle är med idag, MUMS! Och medan det pågår pausar vi talang så kollar vi på det efteråt, riktigt bra att ha en sådan DVD måste jag ju säga :D




Och förresten, jag fyller sjutton om två veckor!

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0