Ointressant

Har varit ledig från skolan idag. Skrev klart min artikel halv elva igår kväll efter mycket tänk , hade definitivt inte någon fantasi.

Var hos min moster igår , det var jättelängesedan jag träffade henne och hon såg ut att vara på topp.
Jag har inget intressant att skriva om idag, eftersom att det inte har hänt något intressant. På lördag blir det iallafall halloween fest och vad jag ska klä ut mig till förblir en hemlighet tills jag har skaffat en bild på det ;D

Nu ska jag fortsätta att kolla på Andra Avenyn. Fortsätt följa min blogg, jag är inte alltid såhär tråkig ;D
Tänkte lägga in en bild, men det verkar inte funka som jag vill. Tyvärr

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0