Myskänsla på hög nivå!

Det är så sjukt. Så fort hela familjen är samlad så får jag julkänsla. Jag får den där pirriga känslan i magen som man får när man myser och man känner att det snart är jul. Alla kanske inte har den känslan vad vet jag, men jag har den iallafall. Det är verkligen en myskänsla på hög nivå!

Nu sätter vi eld i spisen och vi tänder ljus och sådant mysigt, det är så härligt! Bara två månader kvar imorgon, jag längtar så!

Jag och min äldsta storasyster har varit i Tomelilla idag. Vi gick på bo ohlsson med farmor och sen handlade vi lite ost och kex, det blir ost och kex kväll ikväll. Efter det så fikade vi hos farmor och farfar, jag älskar dom så, mina söta farföräldrar. Mina morföräldrar också såklart. Ni är bäst! <3

Kommentarer
Postat av: k.

Åh vad jag känner igen mig! :)

2010-10-25 @ 00:13:08

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0