kusinvitaminer som är som ett fulladdat batteri :)

Jag blir lite irriterad när det verkar som om vissa människor glömmer bort vissa saker, viktiga saker.



Småkusinerna har varit här i helgen , har passat dom och det har varit jättemysigt förutom det där att jag fick vakna liiiiite tidigt ;D Jag har prov på onsdag och borde plugga eftersom att jag inte får tid till det imorgon , men men , det ska väl gå , ett ganska lätt prov hoppas jag. Brist om tid beror på att jag ska prova på att dansa jazz imorgon på studiodansa med Sanne och efter det ska jag till Simrishamn till mostern min för att kolla på de okända, jag älskar verkligen det.


Nu ska jag spela the sims 3, nörden som jag är ;)

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0