Höstlov och spindlar

Eftersom att man nu kan göra tidsinställda inlägg måste jag prova detta. När ni läser detta är jag i skolan och längtar efter att bara få komma hem och få höstlov! Det ska bli jätteskönt att få sova ut osv :D

På lördag ska jag på halloween fest ju, och jag har äntligen kommit på vad jag ska klä ut mig till, dock så hittar jag inte en sak som jag måste ha, men det löser sig väl tillslut ^^

Nu ska jag faktiskt sova, i min systers gamla säng i hennes gamla rum, eftersom att det finns en spindel i mitt rum. Jag vet att den är där någonstans, så därför kan jag inte sova där inne haha ^^ Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg

2010-10-30 @ 17:20:34

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0