Äntligen fredag.

Nästa helg ska jag på en födelsedags fest, men har ingen aning om vad jag ska ha på mig? o.O

Veckan efter ska jag på Halloween fest och har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till, hjälp mig! :D

Det var faktiskt helt okej i skolan idag. Chill engelsk lektion där man satt och gjorde lite vad man ville och vår lärare har grym musiksmak måste jag ju få lov att säga! Jag, Sanne och Tua redovisade om medeltidens brott och straff idag på svenskan/historian och det gick över förväntan, jag var dock smart och tog på mig smink idag för då såg man inte att jag var jätteröd i huvudet haha. Jag måste verkligen lära mig att kunna redovisa utan att bli helt övernervös!

Nu ska jag fortsätta att kolla på Andra avenyn, första säsongen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

var ska du på halloween fest? :)

2010-10-15 @ 20:49:36
Postat av: mams

Puss

2010-10-16 @ 08:23:30

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0