Myshelg!

Det har varit en mysig helg. I fredags så skulle jag egentligen titta på Harry Potter med syrran men tydligen så var det inte förrän på fredag hihi ^^ Men vi åkte iallafall till hennes lägenhet och käkade pizza och glodde på idol. Igår så drog jag till min andra syster Elin i Malmö, dock så åkte vi till Lund och gick på Nova Lund och försökte hitta något roligt. Dock så har jag nästan kommit på vad jag ska köpa för julklapp till alla människor så det är ingen panik än :) haha. Har bara två kvar jag måste komma på till.
Idag så åkte jag hem och nu så sitter jag här. Mitt huvud mår bajs och jag förstår inte vad som är problemet :(
Nu ska jag försöka ladda in bilder på facebook, det går väldigt trögt men man får ju ha tålamod :)

Nu så längtar jag efter nästa helg, då det ska bli Harry Potter på riktigt ^^

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0