Ingen intressant rubrik.

Idag har jag ingen lust till att blogga egentligen. Mår inte alls bra och har typ sovit bort hela kvällen. Det var skönt men jag är fortfarande lika trött som jag var innan jag somnade. Något är fel med min kropp, typ en influensa eller något.

På fredag så blir det att kolla på älskade Harry Potter, är dock lite ledsen för att del två av sjunde filmen ska komma i 3D, känns lite fail. Jag får bara huvudvärk hela tiden. På lördag blir det att åka till syrran i Malmö.

Det är inte alls många dagar kvar till jul, 44 eller 45 faktiskt. Första advent ska vi julpynta, det är inte alls lång tid kvar, fast jag hade hellre börjar nu ^^


Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0