Gårdagen, idag och morgondagen

Mysig dag igår. Farmor, farfar och mormor var ju här och det var supertrevligt. Alla var på gott humör och jag älskar när mormor och farmor ska jämföra saker "men jag då". Dom är underbara <3

På kvällen åkte jag på halloween fest, var inte speciellt taggad men det funkade tillslut, dock slutade kvällen dåligt för att jag blev jävligt arg, men det är ingen ovanlighet ;)

Idag har jag varit i Malmö med min syster och träffat min andra syster, vi gick på billighetsmarknad och köpte smink och sedan så spelade vi wii hos min äldsta syrra Elin. Nicenice!

Skola imorgon, usch säger jag bara!


Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0