Lund och Malmö

Drog in till Lund med Amanda och Lisa idag, jättetrevligt :) <3 Dock blev det stressigt när vi skulle åka dit så att jag fick byta om i bilen haha som blev lite komplicerat, speciellt när jag inte ens hade en bh på mig, men de som körde förbi fick väl en glad överraskning ^^ När vi skulle åka från Lund till Malmö så fick vi springa till tåget, konditionen som jag har är inte så bra men det funkade dock befann sig en väldigt anfådd Allis i tåget sen. Nu är jag hos min syster, ska vara här över natten. Riktigt mysigt. Mamma och pappa är på fest och Fanny jobbar på den festen så jag hoppas ni har det trevligt också.

Vad bjuder morgondagen på? Fest någonstans?

Kommentarer
Postat av: mams

Skönt att du har haft det bra..det hade vi med...Puss

2010-05-14 @ 09:07:14

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0