längesen jag skrev

sorry för det, men jag ska försöka bättra mig , lovar ingenting . Igår var det spexfoto med klassen, det menas med att man ska klä ut sig , jag klädde ut mig till en skolflicka, dock en lite mer vågad sådan . Idag är jag hemma för att min mage är dum , firade min kusin Ovijej imorse med presenter och mysigt, han blev nog glad. Grattis Loliver på 18-års dagen!

jag har fortfarande inte fått kläder från Hm som jag beställde för typ en månad sen , de har skickat ett brev att det är försenat men jag borde ju nästan få pengar för det också , så länge som jag har väntat på det, blir arg :O

Kommentarer
Postat av: madde

jag har också väntat på mina kläder skit länge <3

2010-05-27 @ 20:32:33

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0